28 stycznia 2014

wyniki ROZDANIA!

No to mam dla Was wyniki urodzinowego rozdania. Nie spodziewałam się, że aż tyle osób zainteresuje się rozdaniem! 
Dziękuję Wszystkim za udział, a poniżej wymienionym osobom gratuluję!

Losowałam tradycyjną metodą, asystował drewniany łoś słodziak, a mój P. (też słodziak) uwieczniał tę chwilę kalkulatorem ;)

"Stulatek, który wyskoczył przez okno..." wskoczy do domu Moniki z Mamo, szyć!  
Moniko, mam nadzieję, że przy czytaniu uśmiejesz się równie serdecznie, jak ja.



 W miseczce z nazwiskami osób, które udostępniły post na Facebooku karteczek było zdecydowanie więcej! Wylosowałam karteczkę z nazwiskiem Patrycji Ofierskiej
Patrycjo, mam nadzieję, że książka "Skandynawia jest piękna!" zainspiruje Cię do podróży i eksperymentów kulinarnych.


(Numery przy adresie bloga oraz nazwisku były dla mnie jedynie informacją kontrolną, czy poprawnie sporządziłam listę uczestników).

Moniko i Patrycjo, podajcie proszę Wasze adresy do wysyłki, pisząc na adres szwecjoblog@gmail.com lub poprzez wiadomość na Facebookowym fanpage'u.

A w środku tygodnia zapraszam wszystkich na post z ciekawostkami o Muminkach!

11 komentarzy:

  1. Gratulacje dla wygranych!!!
    Szkoda, że przeszło koło nosa...Ale cóż.
    Pycho mi się jednak śmieje bo już się nie mogę doczekać tego posta o Muminkach :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jupi! Dziękuję serdecznie. Z przyjemnością zanurzę się w lekturze, a wrażenia na pewno opiszę. :-) Pozdrawiam i czekam na ciekawostki o Muminkach. To była jedna z moich ukochanych bajek... i tak mi już zostało. ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  3. gratulacje. Stulatek to naprawdę niezapominania książka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje! A Stulatek... robi w Internetach furorę ;), już w kilku miejscach napotkałam peany ;) na jego cześć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepraszam za falstart. Długo by opowiadać. Dodaję komentarz jeszcze raz:
    Gratuluję wygranej. Na pewno zarówno Momania jak i Patrycja spędzą przy tych lekturach nie jedną miłą chwilę. A ja czekam w kolejce bibliotecznej na Stulatka i na post o Muminkach (szczególnie, że jestem po lekturze "Tove Jansson - Mama Muminków").

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, że nie wygrałam, ale gratuluję zwycięzcom. A muminki to ulubiona bajka mojej bratanicy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję zwyciężczyniom! :) A sama już nie mogę się doczekać muminkowego postu! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję Dziewczyny!

    Czekam na Muminki:):):):):)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...